Βρίσκεστε εδώ:
» Ενημέρωση
» Ανακοινώσεις
» ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (Για όλο το Προσωπικό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (Για όλο το Προσωπικό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
22 Ιουλ. 2016
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
(Για όλο το Προσωπικό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
Ανακοινώνεται ότι οι διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου θα διακόψουν τη λειτουργία τους από τη Δευτέρα 01-08-2016 μέχρι και την Παρασκευή 19-08-2016 (άρθρο 2 παρ.15 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Ιδρύματος – ΦΕΚ 310/10-3-2005, τ. Β΄). Στο διάστημα αυτό θα χορηγηθεί (υποχρεωτικά) κανονική άδεια απουσίας στο Διοικητικό Προσωπικό.
Από 01-08-2016 μέχρι 19-08-2016, σύμφωνα με σχετική απόφαση που έλαβε το Πρυτανικό Συμβούλιο (συν.αριθμ.1450/154/21-07-2016), θα λειτουργήσουν μόνο ορισμένες υπηρεσίες του Ιδρύματός μας (Πρωτόκολλο, Ταχυδρομείο, υπηρεσία φύλαξης, Θυρωρείο Μεταβατικού κτηρίου), με βάση πρόγραμμα υπευθύνου-αρμοδίου και αριθμό τηλεφώνου για περίπτωση έκτακτης υπηρεσιακής ανάγκης, καθώς και το Τμήμα Προμηθειών και η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών, για τη διενέργεια διαγωνισμών – παραλαβή προσφορών κ.λπ.).
Για τους χώρους, στους οποίους φυλάσσονται αντικείμενα ή όργανα μεγάλης αξίας, παρακαλούμε να ειδοποιηθεί ο κ. Χρήστος Βλέτσας (τηλ.26510-07225), ενώ οι υπεύθυνοι των Γραφείων και των Εργαστηρίων πρέπει να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά τους (κλείδωμα γραφείων, παραθύρων, εξωτερικών θυρών, κ.λπ.).
Από την Πρυτανεία
(Για όλο το Προσωπικό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
Ανακοινώνεται ότι οι διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου θα διακόψουν τη λειτουργία τους από τη Δευτέρα 01-08-2016 μέχρι και την Παρασκευή 19-08-2016 (άρθρο 2 παρ.15 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Ιδρύματος – ΦΕΚ 310/10-3-2005, τ. Β΄). Στο διάστημα αυτό θα χορηγηθεί (υποχρεωτικά) κανονική άδεια απουσίας στο Διοικητικό Προσωπικό.
Από 01-08-2016 μέχρι 19-08-2016, σύμφωνα με σχετική απόφαση που έλαβε το Πρυτανικό Συμβούλιο (συν.αριθμ.1450/154/21-07-2016), θα λειτουργήσουν μόνο ορισμένες υπηρεσίες του Ιδρύματός μας (Πρωτόκολλο, Ταχυδρομείο, υπηρεσία φύλαξης, Θυρωρείο Μεταβατικού κτηρίου), με βάση πρόγραμμα υπευθύνου-αρμοδίου και αριθμό τηλεφώνου για περίπτωση έκτακτης υπηρεσιακής ανάγκης, καθώς και το Τμήμα Προμηθειών και η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών, για τη διενέργεια διαγωνισμών – παραλαβή προσφορών κ.λπ.).
Για τους χώρους, στους οποίους φυλάσσονται αντικείμενα ή όργανα μεγάλης αξίας, παρακαλούμε να ειδοποιηθεί ο κ. Χρήστος Βλέτσας (τηλ.26510-07225), ενώ οι υπεύθυνοι των Γραφείων και των Εργαστηρίων πρέπει να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά τους (κλείδωμα γραφείων, παραθύρων, εξωτερικών θυρών, κ.λπ.).
Από την Πρυτανεία
Σχετικό Αρχείο: | http://old.uoi.gr/files/news/attachments/8097.doc |
Καταχωρήθηκε από: Γραφείο Τύπου Πρυτανείας στην κατηγορία: Ανακοινώσεις Πρυτανείας
[2252]]
Ηλεκτρονικό Σύστημα Ανακοινώσεων
Προγραμματισμός - Σχεδιαση - Παρουσίαση: Ιωάννης Δ. Σωφρόνης .
Επιμέλεια: Χρήστος Μπάρκας
Επιμέλεια: Χρήστος Μπάρκας